20 Ekim 2015 Salı

Kariyeriniz İçin: İstanbul Business School


Artık neredeyse bütün işverenler iş için başvuranlardan diplomalarının yanında katılmış oldukları sertifika programlarının sonucunda aldıkları eğitim sertifikalarını görmek istiyor. Çünkü sertifika programları katılımcılarına uygulamalı eğitimler vererek profesyonel iş hayatında hazırlamaktadır. Tabi ki nitelikli eğitim veren bir kurumdan alınan eğitim sertifikası kariyeriniz için çok daha iyi olacaktır. Bu nedenle katılacağınız sertifika programları hakkında uzun bir araştırma yapmak gerekir. Eğer bir sertifika programına katılmayı düşünüyorsanız benim size tavsiyem İBS’den eğitim almanız.
İstanbul Business School Farkı Nedir?
·         Mastering Marketing,
·         Yönetim Eğitimi,
·         Stratejik Pazarlama ve Ürün & Marka Yönetimi,
·         Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Eğitimi,
·         E-Ticaret Eğitimi, İnsan Kaynakları Yönetimi,
·         Finansal Yönetim ve Stratejik Planlama,
·         Satış Liderliği,
·         Yaratıcı Düşünme & İnovasyon Eğitimi
Yukarıda saydığım konularda sertifika programları olan İBSİ, sektörün en iyi eğitmenlerden oluşturduğu eğitmen kadrosu ve verdiği eğitimlerin içeriğiyle diğer eğitim kurumlarının bir adım önündedir.  Bu sebeplerle vizyonunuzu geliştirmek ve CV’nizi zenginleştirmek için sertifika programlarına katılmayı düşünürseniz İstanbul Business School tercih edebileceğiniz eğitim kurumlarının başında gelmektedir.
İş bulmak hakikaten her gün biraz daha zorlaşıyor. Bende üniversiteden mezun olduğum dönem çok uzun süre iş aramış ama istediğim gibi bir iş bulamamıştım. O dönemde CV gösterdiğim bütün insan kaynakları müdürleri sertifika programlarına katılıp eğitim sertifikası alıp almadığımı soruyordu. Ben de bu sebeple sertifika programları hakkında uzun uzun araştırmalar yaptım. İletişim fakültesi mezunu olduğum için Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Eğitimi almaya karar verdim. Günümüzde artık birçok kurum Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Eğitimi alanlarında sertifika programları düzenlediği için en iyisini bulmak benim için oldukça zor oldu. Çok fazla kurumla iletişime geçtim faka hiç birisi tam olarak aradığım değildi. En sonunda İBS, ile tanıştım. Hem eğitmenleri hem eğitimlerinin içeriğiyle tam aradığım gibi bir kurum olduğunu gördüm ve hemen sertifika programlarına katıldım. Eğitimin ikinci haftasında olmama rağmen o kadar çok şey öğrendim ki şimdi eğitim almak isteyen birisini görünce hemen İstanbul Business School’u tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder