30 Eylül 2015 Çarşamba

Şimdi Okullu Olduk



Arkadaşlar Selam,
Biliyorum sizi boşladığımı düşünüyorsunuz ama malum okul açılıyor İstanbul’a sık sık gidiyorum o sebeple blog yazmaya pek vakit kalmıyor. Bilmeyenler vardır diye kısa bir özet geçmek istiyorum. Bu sene İstanbul Üniversitesinde İşletme bölümünü kazandım. Aslında iletişim fakültesinde okumak istiyordum ama maalesef puanım yetmedi ben de işletme yazmaya karar verdim. 
Zaten iletişim fakültelerinde okuyan arkadaşlarımın büyük bir bölümü bana iletişim sektöründe çalışmak için sadece diplomanın yetmediğini, önemli olanın kişinin kendini geliştirmesi olduğunu defalarca söyledikleri için bende hangi bölüm olursa olsun ama İstanbul’da okuyayım diye karar verdim. Çünkü İstanbul insanın kendini geliştirebilmesi için harika bir şehir. Binlerce olanak var.
 Hem İstanbul’da kalacak yer ayarlamak hem de İstanbul’a alışmak için son bir aydır İstanbul ve İzmir arasında mekik dokuyorum diyebilirim. Önce ev tutmak istedim ama ev arkadaşı olmadan burada ev tutmak benim için çok zor olacaktı. Bende Özel öğrenci yurtlarına baktım. Beşiktaş’ta bir kız öğrenci yurdu bulunca hemen yerleştim. Beşiktaş ruhu olan bir semt. Zaten yeni birileriyle tanışınca büyük bir ihtimalle eve çıkarım. Bu arada iletişim fakültesinde okuyamasam da hayallerimden vazgeçmiş değilim.pazarlama iletişimi eğitimi içeriğiyle dikkatimi çekti. Geçen hafta İstanbul’a tamamen yerleşince ilk işim gidip IBS pazarlama iletişimi eğitimi hakkında ayrıntılı olarak bilgi almak oldu. Önümüzdeki hafta pazarlama iletişimi eğitimi başlıyor.  Pazarlama iletişimi eğitimi İstanbul gibi büyük şehirlerde kolaylıkla ulaşabileceğiniz bir eğitim olsa da maalesef küçük şehirlerde yaşayanlar böyle imkânlara sahip olamıyor. Benim gibi bütünleşik pazarlama iletişimi eğitimi almak isteyen insanları bu konuda bilgilendirmek açısından 4 haftalık eğitim sürecini sizinle paylaşacağım. Eğer aranızda pazarlama iletişimi eğitimi alan ya da pazarlama iletişimi alanında çalışanlar varsa sizlerden de tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.
İstanbul’a gelmeden evvel internetten pazarlama iletişimi eğitimi veren kurumları araştırmaya başladım. Birkaç haftalık bir araştırmanın sonucunda IBS Türkiye ile tanıştım. IBS Türkiye sertifika programları olan bir eğitim kurumu. IBS, eğitim kadrosu ve
Pazarlama iletişimi eğitimi başlayacağı için eğitim hakkında detaylı bilgiyi önümüzde ki hafta ancak verebilirim.
Şimdilik kendinize iyi bakın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder