8 Mayıs 2014 Perşembe

İşinize Değer Verin ve Uzmanlaşın


Çalıştığınız yerde, hangi işi yüklenmiş olursanız olun, her zaman layıkı ile yapmak önemlidir. Ancak o zaman yaptığınız işin hakkını vererek, keyif alabilirsiniz. Hatta zaman içinde yapmış olduğunuz işte uzmanlaşmış olmak, her şeyden daha güzel ve önemlidir. İşinizin büyüklüğüne ya da küçüklüğüne bakmadan, değer vererek, çabalayarak uzmanlaşmak, nereye gidersiniz gidin, sizin o alanda başarılı olduğunuzun ve işinize sahip çıktığınızın kanıtıdır.
 eğitim sertifikaları

Bende üniversite zamanlarımdan itibaren, yapmaktan zevk duyduğum, sevdiğim işimi sahiplendim. Şu anda ise Sosyal Medya Uzmanı olarak, çalışmaktayım. Ama taa o zamanlardan itibaren, okulumda verilen eğitim sertifikaları seminerlerine katıldım. Notlarımı aldım. Pür dikkat anlatılanların hepsini dinlemişimdir. Fakat her zaman bir şeyde tam anlamıyla bilmek için, o işi yapmadan, ne kadar bilip bilmediğinizi göremezsiniz. 3.sınıfta dijital reklam ajansında, staja başladım. Yaz döneminde kendimi ölçmek ve daha geliştirmek istedim. O 3 ay süresince, aldığım eğitim çok yararlıydı. Daha sonra okul dönemindeyken gittiğim ajansa, çalışan olarak girdim. Fakat yerimde duramıyordum, daha fazla öğrenmek ve sosyal medya alanında neyin nasıl olduğunu hepsini bilmek istiyordum.
 sosyal medya uzmanlığı sertifika programı


İçimdeki bu istek ve arzu ile İstanbul Business School’un, sosyal medya uzmanlığı sertifika programı eğitimlerine katıldım. Sosyal medya kriz yönetiminden, arama motoru reklamcılığına, Seo nedir, nasıl kullanılırdan, sosyal medyada kampanya uygulama ve yönetimine kadar, bir çok alanda başarılı bir eğitim alarak, sosyal medya uzmanlığı sertifika programı eğitimini tamamlamış oldum. Böylelikle de, ajansımda 2 ay içinde, sosyal medya uzmanlığı konumuna yükselmiş oldum. Teşekkürler ederim  ibs.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder