19 Şubat 2014 Çarşamba

Pazarlama Eğitimi Almanın Faydaları

  
Başarılı bir ilkokul-ortaokul ve lise hayatından sonra çok çalışmamın meyvesini iyi bir üniversiteye girerek aldım diyebilirim. Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü seçtim ve artık son senem. Önümüzdeki sene okul bittiğinde sadece mezuniyet belgesinin yeterli olmadığının farkındayım. İyi bir İngilizce konuşmak ve pek çok alanda alınmış sertifikalar beni daha ön plana çıkaracaktır diye düşünüyorum. Olabildiğince okulda yapılmış olan sektör günleri toplantılarına katılarak kendimi daha da geliştirmeye çalışıyorum. Çünkü okul bittiğinde biliyorum ki çok fazla rakibim olacak ve onların aralarından sıyrılmam gerekecek.
Okul hayatım boyunca seçtiğim derslerde ileride pazarlama alanında kariyer yapmayı düşünerek bu doğrultuda dersleri seçmeye çalıştım. Çünkü insanlarla olan ilişkim ve ikna kabiliyetim çok iyi diye düşünüyorum. Pazarlama alanında da en önemli olanın bunlar olduğunu düşünüyorum. Şimdilik satın alma departmanlarına iş başvurusu yapmayı planlıyorum.


Eğer o da olmazsa satış alanına yönelmeyi planlıyorum. Çünkü kendi bildiğim ve güvendiğim bir ürünü satamayacağım insan yoktur. Ama bu alanda daha da uzmanlaşmak adına bir eğitim almaya karar verdim. Pazarlamaeğitimi veren bir firma buldum ve pazarlama eğitimi almaya karar verdim. Özellikle deneyimli kişiler tarafından verilen teorik bilgilerinin yanında bunları pratikte nasıl kullanabileceğimizi de öğretiyorlar. Kendi kariyerlerinde çok başarılı olmuş kişilerin uyguladığı yöntemleri öğrenebiliyoruz.

Alacağım pazarlama eğitimlerinden sonra çok büyük kurumsal firmaların satın alma departmanlarına başvurarak iyi bir kariyer başlangıcı yapmayı planlıyorum. Şimdiden satın alma departmanlarında yapılanları, uygulanan iş taktiklerini araştırmaya başladım. Başvuru yaptığımda özellikle bu alacağım pazarlama eğitiminin diğer rakiplerime göre fark yaratacağını tahmin ediyorum. İleride satın alma yöneticisi olmayı planlayanların gelecekte alması gerektiğini düşündüğüm bu eğitimi ben şimdiden alırsam kariyerim için çok iyi olacaktır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder